mandag den 8. december 2014

Nyt på bloggen

Hey peeps.

Det er ved at være et godt stykke tid siden jeg sidst har skrevet på min blog. Og nu har jeg besluttet, at jeg vil være lidt mere aktiv herinde. Især når jeg ikke har tid til at filme pga. skole og arbejde, som forhindrer mig i at filme imens der er ordentligt lys udenfor. Vi ved jo alle, at ingen gider se en video med elendig belysning, som gør videoen grumset og gør mig til et dystert motiv mod en bleg væg.

Jeg tænker det bliver en blanding af indlæg omhandlende makeup og nogle lifestyle/følelsesmæssigt ladede indlæg, bare for en afveksling, da jeg ikke deler så meget på min kanal om motivation, personlighed, psyke og holdninger. Det kunne da være lidt sjovt at få afløb for herinde.

Det kunne da også være, at der sneg sig billeder af swatches op herinde engang i mellem, da jeg ofte ryster så meget, at jeg ikke kan filme nogle flotte swatches til Jer i mine videoer. Hvorfor jeg ryster er der ingen der ved, men flere i min familie gør det, så jeg gætter på det stammer der fra.

De her dage arbejder jeg også på at få hen, at jeg kan komme til København, så jeg kan være med i et projekt Maze vil stable på benene. Jeg håber virkelig det bliver til noget, for I kommer til at ELSKE det og jeg vil så gerne være en del af det. At jeg så bor i Tønder er bare virkelig at have trukket nitten. Og der ud over er det december og der er fuld knald på nede på arbejdet, så jeg ved ikke engang om jeg kan få fri til det. Satser på en kollega kan tage min vagt den dag jeg har planlagt at skulle derover. Men den dag jeg har planlagt at skulle afsted får vi vores opgaver til eksamen.... Så er lidt i et dilemma. Måske jeg tager afsted lidt hen ad formiddagen, så jeg kan få min opgave inden jeg skal afsted.

Det må blive alt for denne her omgang, forhåbentligt vender jeg snart tilbage igen med et indlæg mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar