fredag den 26. december 2014

Mac Mineralize Skinfinish - Lightscapade


Mac's Mineralize Skinfinish i Lightscapade er min all time yndlings highlighter. Jeg har snakket om den til så mange gange, og jeg vil forsøge at forklare hvorfor her, så jeg slipper for at spilde tid i mine videoer på det.

Lige specifikt denne MSF kan bruges både som highlighter ELLER som setting pudder i hele ansigtet, alt efter hvor glødende du ønsker at se ud. Jer med fedtet hud vil nok undgå det sidste alternativ....
Under øjnene gør den det smadder godt, da den er så fint malet, at den mindste smule af produktet har nok lysreflekterende partikler til at lysne området under øjnene. Jeg viser det i min video om at se frisk ud selvom man er syg. Er blevet rigtig glad for det trick.
I en inderste øjenkrog og under øjenbrynet er det også en smækker highlighter, da den er så neutral og subtil, at det ikke er for meget. Det ligner bare en naturlig glød.

Selve produktet er en champagne pudder som base med kobber- og blå-farvede swirls i den, altså der er marmoreret flere forskellige pigmenter ind i produktet. Mineralize er bagt, så vidt jeg har forstået, og kendetegnet er den kuppel-form som produktet har.

På trods af hvor fint den er malet og hvor hårdt den er trykket, er det intet problem at få produkt på din børste. Nars' Albatross er lidt mere bøvlet på den front.
Jeg bruger e.l.f.'s Studio Mineral Powder Brush sammen med den, og det fungerer smadder godt. En fan børste ville også sagtens kunne gøre tricket.

Selvom man blander produktet sammen, altså de forskellige swirls, kan man ikke se det som sådan. Kun helt helt tæt på kan man ane, at der er forskellige nuancer i produktet efter påførsel, og netop det gør det til en interessant highlighter. Mere spændende end bare en ensfarvet highlighter, men stadig naturlig og ensartet i påførsel. Love it!

Nedenfor ses swatches både skarpt og ude af fokus. Ude af fokus for bedre at kunne vise Jer de forskellige toner man godt kan ane efter påførsel helt tæt på.

Kan du få fingrene i den, så gør det. Jeg ved ikke hvor genialt den ville gå til piger (eller drenge) med mørkere hudtoner, men for os med lys hud er den perfekt. Den er så smuk, jeg elsker den og jeg har slidt den flotte kuppel-form godt ned, fordi jeg har brugt den så meget.
Den koster 240 kroner og kan fås i butikkerne rundt omkring i DK.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar