torsdag den 11. december 2014

Min yndlings YouTubere del 2

Her kommer anden halvdel af listen med de YouTubere som jeg ser mest og glæder mig mest til får uploadet en video. Denne her gang bliver det de amerikanske/australske YouTubere som får turen. Igen, som nævnt i sidste indlæg: vilkårlig rækkefølge.


  • Kathleen Lights er en super skøn pige på YouTube. Hendes tutorials og looks er kreative, hun er simpelt anlagt, har flotte swatches i dine videoer og er ærlig i sine udtalelser til det sidste. Kanon gode kvaliteter i en YouTuber!
  • Shannon Harris med kanalen Shaaanxo. Hun er SÅ kreativ. Hun er hurtig til sine tutorials, laver et hav af forskellige videoer, er så meget sig selv og sjov at høre på. Hun inspirerer mig rigtig meget til at prøve en masse forskelligt.
  • Chloe Morello er skide skøn. Simple looks, mode, livsstil og inspiration pakket ind i en kanal. Hun lever lidt jet setter livet, men det har jeg personligt intet imod, da hendes videoer er skønne. Hun er beskeden i sine videoer, og det værdsætter jeg.
  • Casey Holmes fra itsbl0ndie. Hun er sjov, tøset, har makeup jeg hungrer efter og har en god variation i hendes tutorials. Hun laver også hygge-videoer i form af morgenrutiner og sjove Q&As.
  • Carli Bybel er ret sød. Hendes Color Series er meget spænende og giver mig lyst til at eje en af alting i alle farver. Hun har gode tips ind i mellem og simple tutorials. Jeg er super glad for hendes videoer!
  • Sharon Farrell med kanalen sharonmakeupartist. Hun er SÅ NICE! Rødhåret, irsk kvinde bosat i New Zealand så vidt jeg ved. Hun er super god med hendes tutorials og har så mange variationer på så mange looks. Love her
  • Og ej at forglemme: Emily Noel med kanalen Beauty Broadcast. Hun har de bedste reviews jeg længe har set. Super hurtigt igennem de vigtigste punkter, har gode swatches og en objektiv holdning til alle produkter. Hendes kanal Beauty Broadcast Express er også en af mine favorit kanaler. Reviews af produkter på 5 minutter eller mindre. Hendes videoer har jeg set i nok snart 3 år. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar