tirsdag den 9. december 2014

Mine yndlings YouTubere

Jeg vil starte mit lille blog-reboot op med at liste nogle af mine yndlings YouTubere, som jeg ængsteligt venter på uploader videoer. Der vil være en liste med de danske og en liste med de engelske. Den her bliver med de danske!

Som I nok ved, er det danske YouTube samfund ikke nær så stort som det engelske. Vi henvender os ikke just internationalt med vores dansk. Men der er dog et par stykker af de danske YouTubere, som jeg glæder mig til at se videoer fra! Og de står listet nedenfor, i vilkårlig rækkefølge vel at mærke.

Det skal lige hurtigt nævnes, at jeg ikke har særlig meget tid til at sidde og se videoer sideløbende med skole, arbejde og en døgnrytme der skal passes. Jeg har også et socialt liv, som jeg ikke har intentioner om at ødelægge ved at mure mig inde og stene YouTube hele dagen ;-)


  • Cecilia fra Nordic Beauty Secrets. Hun har yderst velformulerede anmeldelser, skønne og simple tutorials og er en munter piger der har styr på sagerne. Super skøn pige! Hun har også kanalen Nordic Lifestyle Secrets med fashion og lifestyle videoer, hvilket også er skønt at se på!
  • Mia fra Miax1994, en sød pige der har været i gang på YouTube siden tidernes morgen (sådan næsten da). Hun er så beskeden og dygtig til hendes kram. Hun er dedikeret og uploader jævnligt, samtidig med hun er kreativ med hendes videoer. Skide skøn altså!
  • Mia Friis, endnu engang, en smadder sød pige. Hun hauler så meget makeup (synes jeg det ligner), at I tror det er løgn, og hun giver mig lyst til at bruge alle mine penge. Hvordan hun gør det, det ved jeg ikke... Men hun gør det godt!
  • Og som en afstikker fra mængden: en mandlig skønheds blogger! Hamsa Yassin er fantastisk. Han er super unik, herlig at snakke med, men mest af alt får hans videoer mig altid i godt humør, fordi han er så meget sig selv, som man overhovedet kan være. Han er fabulous og bedårende så det basker. Og så er han ikke helt ved siden af på makeup fronten. 
  • Klara Holm er også en af dem jeg nyder at se videoer fra. Hun er moden, stille og rolig, super naturlig at se på og forholder sig sagligt til alle de produkter hun snakker om. Hendes setup gør også hendes videoer til en fornøjelse. Klara har også en lille serie der hedder "Beauty Quickies" som er rigtig godt fundet på og super bekvemt. 
Og det er det! Jeg ser ikke så mange af de danske, må jeg indrømme, og der er mange jeg ville ønske jeg havde mere tid til at se. Men sådan er min hverdag desværre ikke skruet sammen. 
Jeg håber et par af Jer fik lidt inspiration til nogle at tjekke nogle andre YouTubere end I ellers ser.

Vi snakkes i næste indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar