tirsdag den 23. december 2014

Nars Highlighting Blush Powder - Albatross


Nars er et mærke mange af os kender. De er kendt for deres priser og irriterende indpakning: den irriterende gummi-belægning, som opsamler alle makeuprester du måtte have på fingrene. Selv har jeg ikke den store Nars samling netop pga. priserne, men jeg har to produkter jeg kan udtale mig om, og i dette indlæg omhandler det Nars' highlighter i farven Albatross.

Albatross er en highlighter med en ekstrem gylden undertone. Den er fint malet og super hårdt presset sammen, så man får ikke så nemt for meget på børsten. Den har en okay pigmentering, så den er nem at arbejde med. Udtoning er en leg og den bliver hvor den skal hele dagen.

Basen i highlighteren er hvid, men ikke så intenst hvid som hos MUA's Irridecent Gold.
Jeg indsætter en side-by-side-comparison lidt længere nede.

Prisen på Nars' Albatross er 240 kroner, og det er rimelig pebret. Hvis du står og skal vælge imellem MUA's og Nars highlighter, kommer det an på dit behov for luksus. Jeg går mest efter den fra MUA, da jeg kun skal dyppe børsten en enkelt gang, hvor jeg med Nars' skal ind lidt flere gange for at få den ønskede intensitet. Men følelsen af Nars' Albatross er helt klart mere luksuriøs.



Side-by-side! MUA's til højre, Nars' til venstre.
Mit billede af den fra Nars er ikke lige helt så godt som det af MUA's. Men indtrykket er det samme, håber jeg da.

Som det kan ses er basen hos MUA's mere hvid, men tonen i dem begge er den her meget gyldne, lettere grønne guld farve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar