onsdag den 17. december 2014

Mine yndling YouTubere del 3

Det sidste indlæg i denne lille "serie" bliver på de britiske YouTubere. Som tidligere nævnt: i vilkårlig rækkefølge.


  • ViviannaDoesMakeup er super herlig. Hun smiler altid så meget i sine videoer, har en simpel makeup stil og en begejstring for alle produkter hun omtaler. Hun gør mig bare så glad at se!
  • Alix med kanalen icovetthee. Hun er bare classy så det basker. Super tøset og med en stilren makeup hele tiden altid. Meget minimalistisk og kvalitetsbevidst.
  • Hvordan kan jeg undlade Pixiwoo-søstrene? De har de mest gennemførte og let forståelige tutorials, skønne personligheder og deres egen fænomenale børste linje (Real Techniques). Love love love LOVE!!
  • Less is more når vi har med Lisa Eldridge at gøre. Hun har lært mig alt jeg ved om at bygge intensiteten op, både bryn, blush, øjenskygge, foundation, alting, you name it. Hun er classy, talentfuld og har så godt styr på sit kram. Fantastisk kilde til inspiration!
  • Wayne Goss er jo for fab til at undlade. Korte og let forståelige videoer, SKØN personlighed, dybt betaget af makeup og alle aspekter af det. Så fantastisk. Det eneste jeg mangler fra ham, er at få fingrene i hans pensler.

Aaaand that's it. Det er dem jeg elsker aller mest. Aller aller mest af de britiske YouTubere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar