tirsdag den 24. februar 2015

Maybelline Vivids - 900 Pink Pop


Var der nogen der sagde Barbie?

Pink Pop er en intens, lys blå-tonet pink og er en del af Maybelline's Vivids kollektion. Vivids kollektionen er den, hvor læbestifterne har de her røde/orange låg, så de skiller sig ud fra de andre. Og indholdet gør ligeså.

Læbestiften har en lidt spøjs syntetisk vanilje-duft til sig. Ikke noget, man kan lugte under næsen. Er man rigtig sart på den front, ville jeg nok lige tage et snif til testeren inden den bliver smidt i kurven.

Pigmenteringen er medium. Et enkelt swipe er en nedtonet pastel-pink. To swipes er intens Barbie-pink.
Selve konsistensen er utrolig cremet, og ret så glossy på læberne. Det gør holdbarheden lidt kortere end hvis det havde været end mere tør formular. Fordi farven er så lys og flourescent pastel samtidig med pigmenteringen er medium, så er den en lille smule... Hmm.. klumpet er ikke ordet. Den samler sig lidt i linjerne og fremhæver dem, så det er lidt som om den skiller/klumper sig op hvor der er plads til den. Jeg plejer at fjerne det/udjævne det med en lipgloss. Har man fugtede læber burde det dog ikke blive et problem.

Farven her er dog super flot. Perfekt til foråret og smuk med en mint-grøn top.

På trods af konsistensen, er farven virkelig noget at komme efter. Det er ikke noget man ellers ser hos Highstreet mærker. Jeg kunne godt tænke mig Fuchsia Flash, Vivid Rose og Hot Plum til samlingen. Det må jeg lige se hvornår bliver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar