torsdag den 19. februar 2015

Mac MSF - Perfect Topping

Vi ved vidst alle at jeg har en seriøs addiction til highlightere. Jeg går ofte bananas og har dem i et hav af farver og finishes. Nu skal vi se nærmere på en ny en til samlingen, nemlig Mac's Mineralize Skinfinish i Perfect Topping. Den her er fra deres Lightness Of Being kollektion, som er den med det her sweater print/tryk.

Mineralize Skinfinishes er bagte mineral produkter, så de er afrundede, ikke bare flade pudre i en kompakt. I Perfect Topping er der marmoreret flere forskellige farver sammen, hhv. en lys mauve tone, en champagne, en koral-orange og en masse glimmer. Det her er ikke en naturligt udseende highlighter, man kan godt se man har highlightet. Men holy cow den er smuk. Farven er SÅ flot. Det er sådan en rosa champagne med en gylden side til sig. En perfekt topper til enhver blush (af dem jeg har testet med i hvert fald) eller bare som highlighter.

Som sagt er den en anelse chunky, især i starten. Men det bliver lidt finere og pudderen får et mere metallisk finish, som man arbejder sig igennem produktet, hvilket jeg er fan af. Oversprays er noget jeg afskyr, men at glimmeret bliver finere som jeg bruger den, gør mig glad, for ellers havde jeg spildt 250 kroner.

Den bliver hvor den skal på mig, hvilket altid er godt. Farven/sheenet fader heller ikke i løbet af dagen og den er nem at tone ud, så man ikke bare har en stribe af highlight.

Alt i alt er jeg super tilfreds. En highlighter junkie kan altid bruge en fersken/rosa tonet highlighter, når stort set alle de andre er champagne eller guld. Hvis man kan klare den er lidt chunky, så giver jeg grønt lys, Er man til det mere naturlige ville jeg sigte efter Mac's MSF i Lightscapade.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar