søndag den 22. februar 2015

Maybelline Intense Velvet Lip Pencils

Maybelline har en del læbeprodukter, som jeg virkelig er fan af. Det her er et af dem, nemlig deres Velvat Intense Lip Pencils. Jeg har tre farver, og jeg vil idag gå igennem dem og anmelde dem sådan overall ud fra dem jeg har.

Det er en blyant, som skal spidses med en stor blyantspidser til makeup. Jeg bruger en fra Sephora, som de passer godt ind i.
Fordi det er i en blyant-form, føler jeg at jeg har en hel del mere kontrol, end jeg har med en almindelig læbestift. De kan spidses oveni, så det er ingen sag at ramme amorbuen spot on. Jeg går dog alligevel altid ind med en læbepensel bagefter. Nedenfor er også de tre farver på mig, og mine læber ser helt wonky ud, men det gør de altid når der kun er fokus på dem.

Øverst her har vi farven Minimalist. Det er en sart støvet rosa/pink med shimmer og frost i sig. Den er meget mere tør i konsistensen end de andre, så en læbepomade nedenunder er min foretrukne måde at have den på. Ellers kan den nemt sætte sig i læbernes lodrette linjer. Noget af glitteret kan godt være ret tydeligt på læberne, hvilket er ret irriterende, for ellers er farven rigtig flot og fin.

Dernæst kommer Love My Pink. Det her er en glossy og cremet medium blå-tonet pink. Sådan kan jeg bedst beskrive den. Den er super cremet, nem at påføre, pigmenteret, sætter sig ikke i linjerne i læberne. Den er nemt at blande med andre farver for at tilføre lidt pink, hvilket jeg tit gør med nogle af mine mere brunlige læbestifter.

Sidst men ikke mindst er farven Keep It Classy. Det er en dyb brunlig bærfarve, synes jeg det ligner. At beskrive farver er ikke mit speciale, men jeg prøver da. Den er super duper cremet, lige så pigmenteret som Love My Pink, nem at arbejde med, sætter sig ikke sjove steder og kan både nedtones og bygges op til en intens bærlæbe. Min absolutte yndlings!

Fælles for dem alle sammen er, at de ikke bløder ud over læbekanten, og deres holdbarhed er nogenlunde ens. De holder på mig i cirka 4-5 timer og efterlader en stain. Minimalist efterlader dog kun glimmer, ikke en stain. Men de to andre efterlader stains.
Fælles er også at de alle er glossy. Ingen af dem er matte. Jeg ved ikke om andre farver i linjen er matte, men dem her er ikke.

Konklusion?
I LOVE 'EM!!! Jeg vil så gerne have alle farver i linjen. Like... De er medgørlige, pigmenterede, holdbare og bare super smukke. Og prisen er heller ikke helt dum, så vidt jeg husker. Det er når Matas har tilbud på Maybelline man skal slå til. Og det er min plan at gøre næste gang.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar