tirsdag den 3. februar 2015

Maybelline Color Tattoo - Creamy Beige (98)


Jeg har i forvejen to indlæg oppe om Maybelline's Color Tattoos. De neutrale kan findes her og de farverige kan findes her.

Idag drejer det sig om den ene af dem, som jeg havde forlagt et eller andet sjovt sted og ENDELIG har fundet igen. (Hurra for oprydning....)

Det her er fra Maybelline's Leather Effects serie, og den her har farven Creamy Beige (98).
Vi har at gøre med en lettere gul-tonet medium brun. Den kan både tones ned og bygges op, som kan ses her til venstre. Begge dele fungerer godt for mig, alt efter intensiteten jeg ønsker. Den har et semi-sheeny finish. Det er den bedste måde jeg kan beskrive den på. Det ligner der er det aller fineste shimmer i verden nede i den, som skal give den det her sheen.
Produktet er utroligt cremet i forhold til de andre jeg har, så jeg føler det er nødvendigt for mig at sætte den med en pudder, for at være sikker på, at den bliver hvor den skal. Men det har jeg det også fint med, for jeg ville nu have ønsket, at den var helt mat, og det hjælper en pudder det på vej med. Hvis jeg da bruger en mat pudder...

Alt i alt er det her en super flot farve, som jeg er helt vildt glad for, især når jeg har mine grungy dage og vil have en gulligt mat smoky eye, som ikke er alt for mørkt. Love it!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar