onsdag den 25. februar 2015

Essence Longlasting Lipstick - 06 Barely There!





Jeg har allerede anmeldt min anden læbestift jeg ejer af dem her, nr. 14 Adorable Matt!.
Denne her gang er det en medium brunlig nude vi har fat i. Den dufter præcist som den anden, lidt af bær og lidt af makeup. Super sært. Men ikke noget der generer mig.

Barely There! er også glossy. Den glider super nemt hen over læberne, pigmenteringen er medium, så den kan nemt tones ned og også bygges op til en mere rødlig intens mørkere nude/brun. Ret 90'er-ish.

Den hænger ikke fast i eventuelt tørre flager på dehydrerede læber. Selvfølgelig, hvis man har absurd tørre læber vil alt sidde fast, men den her kan godt bæres af os med lettere tørre læber uden det fremhæves.

Fordi den er både cremet og glossy, så er holdbarheden ikke den aller bedte. 3-4 timer og så er læbestiften næsten væk. Den efterlader dog en stain, som giver den her "My lips but better" farve, hvilket ikke er at sige noget til.

Det her er blevet min go to farve på det sidste og jeg har den med mig overalt. Super nem at touche up fordi vi har med en mere neutral farve at gøre. Og som nævnt om Adorable Matt!, så koster den her også kun 2,25 euro, altså 17 danske kroner. Fantastisk pris for et skønt produkt.
Varm anbefaling herfra!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar