lørdag den 3. januar 2015

Update: travlhed to the max

Jeg kommer til at tage en lille bitte pause fra at smække anmeldelser op i nok en fire dages tid, da eksamen er lige om hjørnet og jeg i gang med at læse op og få gjort noget ved min fremlæggelse. Dog kan de være der kommer lidt indlæg om min hverdag op i stedet for. Who knows?

Jeg har heldigvis haft planlagt alle blogindlæg frem til d. 2 januar, så jeg var forberedt, men jeg har ikke haft tid til at få skrevet flere pga. mellemdagene og nytåret, hvor jeg har fræset frem og tilbage mellem mine forældre, Christian, venner og fester.

Til nytår var jeg sammen med Christian, hans kammerat Aleks og hans kæreste Elisabeth, som efterhånden er blevet en skøn veninde for mig. Flere folk joinede os som aftenen skred frem og det var kanon hyggeligt. Dog fik jeg et angstanfald omkring klokken seks om morgenen, så det var selvfølgelig lidt ærgerligt, men ingen var frustrerede over det.
Der blev spillet Cards Against Humanity, Twister og vi hørte en masse musik og fjollede rundt og havde det sjovt, drak øl og vodka/juice, poserede på billeder med en ananas og en sko, der blev sat ild til Christian og der var konfetti over alt.

Dagen derpå stod den på Mc Donalds, selvfølgelig. Jeg havde lånt min fars bil og ventede med at køre rundt til klokken syv om aftenen, så jeg var sikker på at min promille var faldet og kunne køre ansvarligt. Jeg kom igennem hele fire poser Chili Cheese Tops og en Chicken Salsa Cheese. Døm mig alt I vil, men når jeg har tømmermænd som jeg havde første januar, skal det plejes for fuld hammer. Det smagte skønt kan jeg fortælle Jer!

Efterfølgende var jeg bare sammen med Christian og vi så nok fire film natten over. Min døgnrytme er ikke velholdt her hen over julen og nytåret, så det bliver en udfordring at komme i skole igen.

Jeg håber I alle har haft et skønt nytår og er kommet godt ind i det nye år. Jeg ser frem til et spændende år sammen med Jer, YouTube og Maze.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar