torsdag den 5. marts 2015

Mit første beauty event!

For ikke så mange dage siden modtog jeg en mail fra Cecilie fra 9PR. Hun inviterede mig til et Sephora launch event, som ville finde sted d. 4/3 klokken halv fire ovre i København. Jeg blev hunde begejstret og mega spændt. Og så blev jeg helt vildt nervøs..... Alt muligt underligt begyndte at hyle mig ud af den, f.eks. togturen derover, at finde selve lokalet, hvad skulle jeg have på af tøj, hvad med makeup? Og min hud var et par dage inden begyndt at opfører sig fuldkommen umuligt. Jeg slog ud i røde knopper på kinderne, havde tørre flager over alt, min hud var stram og tør, jeg havde tilstoppede porer og fem store sår fra de grimmeste urenheder. Så min selvtillid var ikke just på sit højeste inden jeg tog afsted.

Jeg antog behageligt tøj var det jeg skulle gå efter, da jeg skulle køre i tog i alt 7 timer den dag. Så det blev hullede jeans, en Rolling Stones top og en sort jakke over. Og dertil beskidte Converse. Følte mig en anelse under dressed, men det var det værd, for turen hjem var lang.
Min makeup sad heller ikke pisse godt. Men det var bedre, end hvad jeg havde forventet. Og så var den neutral og kedelig, men det var hvad jeg havde tid til, inden jeg skulle af sted. Til gengæld er både afslappet tøj og neutral makeup nemmere at se ordentlig ud i, efter sammenlagt 7 timers togtur!

Og med al den selvforsvar endte jeg alligevel med at føle mig godt tilpas, for jeg opdagede at alle de andre deltagere også bare er mennesker. Jeg er da ikke den eneste med urenheder, duuh?
Og så var der både lidt kendte ansigter og folk jeg aldrig havde set før. Jeg stødte først på Klara Holm og vi blev begge modtaget med det største kram af Cecilie. Jeg går da ud fra det var Cecilie, jeg fik aldrig spurgt....
Bagefter gik vi lidt rundt, og imens Klara fik ordnet øjebryn ved Benefit, bevægede jeg mig hen til Marc Jacobs-bordet, hvor jeg fik fortalt lidt om deres forårs varer og hvornår de launcher i den danske Sephora (engang i maj måned).
Og så blev det ellers til en masse snak med kvalificerede kvinder og mænd om diverse produkter og koncepter. Og nogle af tingene er jeg godt nok bare NØDT til at have fingrene i *kigger mod Too Faced*

Der var en masse små stande med forskellige mærker, som lancerede kollektioner i Sephora her op til forår og sommer. Bl.a. var der Marc Jacobs, Too Faced, Benefit, Nars, Sepora's eget brand, NailsInk, Algenist og Guerlain. Jeg var smurt ind i glimmer, glitter og lipgloss da jeg gik derfra, og duftede ret intenst af en masse forskellige parfumer. Havde jeg haft mit kamera med ville jeg have filmet det meste af dagen, men jeg tog det ikke med af angst for at miste det... Så jeg har kun et par sølle billeder fra min telefon. Men de må være nok! :D

Efter to timer begyndte folk at pakke sammen, og vi gjorde klar til at tage afsted. Jeg fik mig en rigtig fin goodiebag, med nogle ting i, som jeg virkelig glæder mig til at bruge, teste og lege rundt med. Der er åbenbart fokus på turkis nu til forår, ser det ud til, og det er da lidt en udfordring. Og så var der et åndssvagt arsenal af forskellig solpudre, så det må jeg hellere lære at få brugt.

Efter eventet tog Klara, Cecilia og jeg ned på en café for at få os en kaffe, en kage og en sludder for en sladder. Så vi fik en cafelatte og en cookie hver. Klokken 19:21 vendte jeg snuden hjemad efter en begivenhedsrig dag, og jeg er ovenud tilfreds med den, på trods af jeg var så nervøs og usikker inden jeg tog afsted.

Hold øjnene åbne for førstehåndsindtryk, tutorials og anmeldelser! De burde begynde at rulle op om en tre dages tid.

Makeup Forever, tilgængelig fra maj i Sephora

Is, blåbær, vindruer og saft

Nars

Cecilia får leget med sit hår

Klare gør ligeså

Mit instagram billede af et par af tingene fra min goodiebag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar