tirsdag den 10. marts 2015

Flere nye lanceringer i Sephora!



Som nogle af Jer nok ved, har jeg været til et launch event for Sephora ovre i 9PR's showroom i København. Det var kanon spændende og jeg har skrevet et lille indlæg om oplevelsen. Mest om hvordan jeg selv havde det med at skulle derover. Idag kommer det til at handle om alle de mega spændende og super smukke kollektioner, der lanceres her i foråret og til sommer fra Sephora's eget brand! Jeg var så heldig at få nogle godter med hjem, som jeg kan lege med og danne mig et forhåbentligt godt indtryk af. Det kommer en anden god gang, har slet ikke haft mulighed for at bruge det hele endnu.

Så idag er der fokus på lanceringer fra Sephora's eget mærke. Jeg har kun billeder af de ting jeg selv har, men jeg kan byde ind med lidt ekstra info ud over det I kan se. Let's get to it!

Sephora's eget brand lancerer en ordentlig røvfuld nye produkter. Både helt nye og aldrig set før og så nye farvevarianter til allerede eksisterende linjer. Alle disse fine flotte produkter er til rådighed fra maj måned i år.


Øverst her ses en Ultra Shine Lip Gel. Det er en super shiny lipgloss med en lille hint af farve til sig. Super fin til at toppe en læbestift af med eller alene. Kommer til at koste 100 kroner.

I midten er der en Lip Designer - Lip Top Coat. Meningen er det skal give en fed effekt til den læbestift eller lipliner man har på. Den kommer i fire varianter: 2 i pulver/pudder (sølv og guld), en i en balm-stick og en lipgloss-lignende variant. Prisen ligger på 85 kroner.

Nederst er der en Oil Infusion Color And Care. Både pleje og et strejf af farve til læberne i ét. Selve indpakningen er ret nice, det ligner et lille reagensglas fra kemi-lokalet. Den kommer til at koste 100 kroner.



Bronzers gallore! Sephora er gået helt bananas med deres bronzers. Der er i alt 11 helt nye og forskellige bronzers (hvis man tæller Micro Smooth trioerne med) på hylderne til maj måned.

Den intense pinke blush er fra deres Colorful Blush linje. Der bliver lanceret 12 friske sommer farver til maj. Prisen ligger på 100 kroner stykket.

Trioen er en Micro Smooth Baked Sculpting Trio. Den kommer i fire forskellige farver, så alle hudtoner burde kunne finde et match. Den indeholder en highlighter, en blush og en bronzer. Alle sammen med shine/sheen til sig. Prisen for sådan en ligger på 140 kroner.

Og den lille sol med de fersken-farvede takker er en Shimmering Bronzing Powder. Den kommer i tre farver og med et spejl i låget. De koster 125 kroner stykket.







Det her er Sephora's Sun Disk, som er en limited edition til den her sommer. Den kommer kun i en farve, som er den der ses nedenfor.
Den er monster mega stor (30 gram), har den fedeste indpakning og selve produktet er smadder flot når man åbner op for den. Den har også en frisk duft af syntetiske blomster til sig.
Og så koster den kun 150 kroner. Det er en seriøst god deal. Jeg er allerede helt pjattet med min!




Sephora har virkelig gjort det godt med den her, hvis jeg selv skal sige det. Det her er deres Makeup Fashion Bag og er et rigtig godt bud på en palette til begyndere eller os, som elsker at lege med farver og forskellige looks.
Der er 28 øjenskygger, 7 meget små blushes og 7 lipglosses/læbestifter. De er arrangeret efter tema, så der er Glamour, Bohemian, Vintage og lignende, som farverne er arrangeret til at passe til.
Der er både matte, metalliske og glitrende øjenskygge. Et rent slaraffenland for os color lovers.
Prisen kommer til at ligge på 320 kroner og udkommer med alle de andre produkter i maj måned.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar