mandag den 23. februar 2015

Essence Longlasting Lipstick - 14 Adorable Matt!


Jeg ved billedet er lidt grynet.. Men farven er tæt på spot on irl.
Jeg er ved at blive helt pjattet med mærket Essence. Jeg køber mit Essence her, og jeg skal virkelig beherske mig for ikke at købe alle farverne fra den her linje, for det er ren guld. Og hallo, de koster 2,25 euro, altså 17 kroner.

Det her er deres Longlasting Lipsticks, dem i den sorte tube, som adskiller sig fra resten af deres læbestifter. Jeg har to farver, og idag kigger vi på den røde af dem. For jeg er en sucker for rød læbestift.

Adorable Matt! er en rød, der i tuben ser blå-tonet ud, men på læberne er den neutral. Den her er super duper mega cremet og den sætter sig ikke i de lodrette linjer i læberne som nogle farver kan gøre. Pigmenteringen er medium, men den kan bygges op til en full on dækkende rød. Jeg foretrækker et enkelt lag, det føles mere behageligt, ellers bliver den ret tyk på læberne og føles lidt fedtet.

Holdbareheden er medium, de holder på mig i cirka tre timer, inden der kun er en smuk stain tilbage. Det er pga. den cremede konsistens, men takket være den, er den heller ikke udtørrende på læberne og hænger ikke fast i tørre flager på sprukne læber. Medmindre dine læber er tørre som Sahara selvølgelig. Men små flager er ingen sag at overkomme.

De dufter af en blanding af bær og makeup. En ret sær blanding, og duften minder mig om Maybelline's Velvet pencils jeg anmeldte igår.

Jeg kan kun glæde mig til jeg får penge på lommen igen og kan prøve flere farver fra den her linje. I'm so hooked!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar