mandag den 13. april 2015

Lidt opdateringer fra den sidste tid

Back on the blog!

Jeg har været lidt all over the place. Det hele er endt ud i, at jeg kan blive boende i min lejlighed til og med juni måned, så den ged er barberet! Så skal der spares op til indskud, så jeg er forberedt til når flyttedagen nærmer sig.

Og så er der jo det der med Maze. Maze er re-lanceret, med flere selskaber koblet på, med flere muligheder, planer, bedre organisering og kommunikation til os mazere og nye medlemmer af YouTubere til gruppen. Vi var alle inviteret derover til et møde/intro-fælles-hygge-dag whatever. Jeg tog bilen, min mors bil. Der er SATME langt fra Tønder til København. Fra aller vest til aller øst. Alt i alt var turen fantastisk. Jeg har den første del af min vlog oppe imorgen eftermiddag, så tjek min kanal! Den anden del af fra meet uppet, som ikke er så lang, som den første video. Det meste af dagen gik med at køre...

Det næste stykke tid skal gå med at sparke røv med YouTube. Jeg har SÅ mange fede ideer til nye videoer, måske nogle nye serier, jeg vil optimere min redigering og være mere regelmæssig i mine uploads. En ting ad gangen godt nok, så i første omgang skal jeg lige have uploadet de videoer, som jeg har filmet i forvejen. At være godt forberedt er jo aldrig en skam.

I'm a loser. Har glemt deres navne.. Cecilie sidder til venstre, men de to andre er væk for mig....

Cecilia! #Badassmofo


Det Razi. Hallo. Mega fame 

Hamsa <3

Langt det meste af Maze-familien! <3

Hamsa fanger mig aldrig på heldige øjeblikke, tvært imod....

LouLiving, CamillaBettina, Hamsa og jeg <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar