søndag den 27. januar 2013

Et lille tak

Blog post nr. 1 på min nye danske blog. Det går hurtigt!

Jeg ville bare lige benytte lejligheden til at sige tak til alle jer, som har set med på min channel ind til nu og subscribet og liket. Det er en kæmpe anerkendelse at få, som virkelig giver mig lyst til at fortsætte og lave videoer til jer i uendelighed!

Ved 50 subscribers vil der være en rundtur på mine værelser. En tur hos min mor og en tur hos min far. Mine værelser er meget forskellige de to steder synes jeg, men det skal nok blive spændende. Dog skal værelset hos min mor indrettes først, for hun er lige flyttet ud til hendes kæreste. Så indretning igen! Jeg elsker at indrette mit værelse! Det giver sådan en vildt fed følelse af kreativitet og kontrol over det, som skal være mit eget personlige fristed, hvor jeg kan dyrke min make up addiction!!

Og ved 100 subscribers vil der være et giveaway! Jeg har shoppet lidt på muastore.co.uk/, da de havde et udsalg. 50% off og gratis fragt! De har sendt mig en kvittering, både paypal og muastore.co.uk... Men de har ikke trukket pengene endnu. Det kan være de gør det, når de sender ordren.
Når ordren er modtaget af undertegnede, så bliver den vist frem, og der kommer detaljer op om hvordan mit giveaway vil komme til at foregå! Glæd jer, jeg synes selv det er vildt fede ting!


Hvis I vil i kontakt med mi, så bare send mig en mail eller smid en kommentar! Jeg læser hver og en!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar