søndag den 26. april 2015

Nye tilføjelser til min daglige makeup

Jeg har på det sidste klat-shoppet en del, og nogle af tingene har virkelig vundet mit hjerte!

For det første, så har jeg fået anskaffet mig MakeUp Forevers HD pudder, en løs transparent pudder i en sifter-potte. Jeg har vist den i min Forårs Musthaves video. Basically bruger jeg den som en pudder-primer. Jeg buffer den ind i huden cirka  minutter efter jeg har fugtet min hud. Det går hurtigt og tager ikke meget af den smule tid jeg har, til at gøre mig klar. Bagefter kommer jeg foundation direkte ovenpå. Den her pudder er så fint malet det er fuldstændig åndssvagt! Og det er practically umuligt at komme for meget på, så skal man virkelig gøre en indsats.
Jeg købte min i Spehora i København. Det her er en prøve størrelse med gram, som kostede 105 eller 110 kroner. Den store størrelse på 8,5 gram koster 200 kroner. Jeg lavede en lille regnefejl i videoen jeg har linket til, men det er stadig billigere pr. 100 gram at købe den lille størrelse!

Det her er en af Max Factors nye Creme Puff Blushes. Jeg har villet have fingrene i dem her lige siden jeg så dem inkluderet i videoer hos de britiske YouTubere. Jeg var ikke rigtig blæst bagover af farveudvalget. Men ud af de fire der var i min lokale Matas, valgte jeg den i farven 20 Lavish Mauve, Det er en super fin og sart støvet pink. Den er SÅ fin på kinderne! Den er meget mere naturlig ud end de der pang farvede blushes jeg ellers normalt er rigtig glad for.

 Jeg har også købt tre paletter fra Wet n Wilds ye forårs kollektion, som er kommet ud i stort set alle Kvickly butikker landet over (har jeg fået at vide). Jeg undlod den blå af dem. Men den jeg bruger mest, er den på billedet her. Den hedder Vinyl Collection, og er den mest neutrale af dem alle sammen. Helt klart nemmere at arbejde med til hverdag. Jeg er super imponeret over konsistensen og holdbarheden, men pigmenteringen gør sig nok bedst over en primer eller base. Jeg har bare brugt dem uden primer og base, fordi det fylder at have dem med i tasken. Men farverne er virkelig sat godt sammen! Der er til de lyse looks, en farvet accent, smoky eyes og alt muligt andet sjovt her! A låfe æt.

Den sidste er min mascara fra Benefit. They're Real mascaraerne kommer ud i flere farver: blå, grøn, lilla og brun. Alle nedtonede mørke juvel toner. Jeg fik tilsendt den i brun af 9pr, og jeg har brugt den meget mere end jeg regnede med jeg ville. Den originale i sort er bare slet ikke mig. Men den her ligger meget flottere på vipperne OG er nemmere at få af om aftenen. WIN! Og så er farven sådan en smuk mørk kastanje brun. Win win win win. Og på en lys pige som mig, ser det bare mega fedt ud, fordi det ikke er så hårdt som sort mascara. De kan købes fra maj i Sephora, mener jeg. Eller også er de kommet ud.

Det var alt for nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar